Tarptautiniai

„Mažieji pasaulio piliečiai: pirmieji žingsniai link ekologinio tvarumo“ ("Little World Citizens: First Steps in Ecological Sensitivity")

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė.
Projekto dalyviai: ikimokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“, ikimokyklinio ugdymo grupės „Skruzdėliukai“ ugdytiniai ir mokytojos – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja Vaida Rusevičienė, vyresnioji meninio ugdymo mokytoja Sandra Šulskienė.

Projekto terminai: 2024 m. sausio mėn.–gegužės mėn.

Mokinių amžius: 3–6 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai: elektroninis paštas, „WhatsApp“, „Facebook“, „TwinSpace“ erdvė.
Apie projektą.

Šiuolaikiniame pasaulyje didėjančios aplinkosaugos problemos pabrėžia gamtos išsaugojimo ir tvarios ateities užtikrinimo svarbą. Svarbu padėti vaikams suprasti savo santykį su aplinka, tyrinėti gamtą, išmokti darnaus gyvenimo principų, būti atsakingais, gabiais ir kompetentingais šiuolaikinės visuomenės piliečiais.

Ekologinis jautrumas ankstyvajame ugdyme reiškia požiūrį, kuriuo siekiama ugdyti vaikų supratimą apie aplinkosauginį sąmoningumą, pagarbą gamtai ir tvarumą. Labai svarbu diegti supratimą padėsiantį atskleisti gamtos paslaptis, grožį bei patirti pažinimo džiaugsmą.

Puikios idėjos

Veiklos lauke

Pavasaris

Žemės diena

Vebinaras

„Skruzdėliukų“ žygis į Babėnų šilą

„Montessori Matematika“ ("TMontessori Mathematics")

Projekto koordinatorė – priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Daiva Kasperiūnienė.
Projekto dalyviai: priešmokyklinio ugdymo grupės „Drugeliai“ ugdytiniai ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Daiva Kasperiūnienė, ikimokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Edita Labunskienė.

Projekto terminai: 2024 m. sausio mėn.–gegužės mėn.

Mokinių amžius: 6–7 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai: elektroninis paštas, „WhatsApp“, „Facebook“, „TwinSpace“ erdvė.
Apie projektą.

Montessori ugdymas, kurį sukūrė Marija Montessori, pirmoji moteris gydytoja Italijoje, tai mokymosi bendradarbiaujant metodas, leidžiantis vaikui atrasti save.

Ikimokykliniame amžiuje svarbiausia yra socialinė raida, savęs atradimas ir kūrybiškumas. Montessori ugdymas taip pat suteikia matematinį supratimą ir atsakomybės supratimą. Pagal Montessori ugdymo modelį siekiama, kad vaikas atpažintų savo klaidas ir pats jas ištaisytų.

Taikant  Montessori metodus, be medinių ir natūralių žaislų, kaip ugdymo priemonė gali būti naudojami bet kokie namuose esantys daiktai. Kiekvieną mėnesį bus dalijamasi dviem pavyzdžiais, susijusiais su priemonių gamyba ir programavimu.

„Gera savijauta“ ("Time for well being")

Projekto koordinatorė – socialinė pedagogė Auksė Lapienienė.
Projekto dalyviai: ikimokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“ ugdytiniai, priešmokyklinio ugdymo grupės „Drugelių“ ugdytiniai, meninio ugdymo vyresnioji mokytoja Sandra Šulskienė.
Projekto terminai: 2024 m. sausio mėn.–balandžio mėn.

Mokinių amžius: 3–6 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai: elektroninis paštas, „WhatsApp“, „Facebook“, „TwinSpace“ erdvė.
Apie projektą.

Projektas apima vaikų socialinę – emocinę gerovę, santykį su kitais žmonėmis, vidinę darną. Gera savijauta gyvenime leidžia lengviau išspręsti iškilusias problemas, įveikti iššūkius, pasiekti savo tikslus. Projekto veiklomis siekiama ugdyti sąmoningumą, gebėjimą nusiraminti, racionaliai spręsti problemas ir priimti sprendimus.

„Būkime ramūs ir linksmi“ ("Keep calm and Have Fun!")

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė.
Projekto dalyviai: ikimokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“ grupės ugdytiniai ir mokytojos – ikimokyklinio ugdymo mokytoja, socialinė pedagogė Auksė Lapienienė, vyresnioji meninio ugdymo mokytoja Sandra Šulskienė.
Projekto terminai: 2023 m. spalio mėn.–2024 m. balandžio mėn.

Mokinių amžius: 3–5 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai: elektroninis paštas, „WhatsApp“, „Facebook“, „TwinSpace“ erdvė.
Apie projektą.

Gyvename labai sparčiai besivystančioje visuomenėje, kurioje ganėtinai greitas gyvenimo tempas… Su tokia kasdienybe susiduria daugelis. Išmokime nuo mažens džiaugtis ir vertinti kiekvieną akimirką: valdykime stresą; gebėkime atsipalaiduoti; būkime sąmojingesni; išvalykime susikaupusias neigiamas emocijas (jos nusėda skirtingose kūno vietose); atsipalaiduokime, tapkime ramesni. 

Students meeting
Pasaka
Tyrinėjame, eksperimentuojame
Tortas
Vėjo malūnėlis
Happy
Veikla
Veikla lauke
Vebinaras

„Gyvūnai šalia mūsų“ („Animals near us“)

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė.
Projekto dalyviai: ikimokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“, ikimokyklinio ugdymo grupės „Žiogeliai“, priešmokyklinio ugdymo grupės „Drugeliai“ ugdytiniai ir mokytojos – ikimokyklinio ugdymo mokytoja, socialinė pedagogė Auksė Lapienienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja Liudmila Mišurina, priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Daiva Kasperiūnienė, vyresnioji meninio ugdymo mokytoja Sandra Šulskienė.
Projekto terminai: 2023 m. spalio mėn.–2024 m. gegužės mėn.

Mokinių amžius: 3–7 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai: elektroninis paštas, „WhatsApp“, „Facebook“, „TwinSpace“ erdvė.
Apie projektą.

Gyvūnai – neatsiejama gamtos, mūsų aplinkos, mūsų gyvenimo dalis, todėl stengiamasi ugdyti vaikų atsakomybės jausmą už šalia mūsų esančius gyvūnus, jų globą ir išsaugojimą. Projekto metu vaikai susipažins su gyvūnais (naminiais, laukiniais), išmoks mylėti gyvūnus, gebės užjausti, rūpintis, turės atsakomybės jausmą. įgys teorinių ir praktinių žinių, turtins žodyną, supras netinkamo elgesio su gyvūnais pasekmes, sužinos, kaip prižiūrėti gyvūnus, neliks abejingi gyviems sutvėrimams. Šis projektas padės mokytojams ir tėvams ugdyti vaikų meilę gyvūnams, taip pat padės suprasti, kaip svarbu atkreipti dėmesį į tuos, kuriems reikia padėti, o galiausiai ugdys tokias žmogiškąsias vertybes kaip švelnumas, kantrybė, meilumas. Atlikdami numatytas veiklas ugdytiniai plėtos savo kūrybines, pažintines galias, stiprins skaitymo, rašymo gebėjimus,  ugdysis gebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti.

Gyvūnai šalia mūsų

Katinas

„Lietuvai – 105 maži žingsneliai“

Projekto koordinatorė – priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Daiva Kasperiūnienė.
Projekto dalyviai: priešmokyklinio ugdymo grupės „Drugeliai“ ugdytiniai ir mokytojos – priešmokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Rasa Šarienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Daiva Kasperiūnienė, vyresnioji meninio ugdymo mokytoja Sandra Šulskienė.
Projekto terminai: 2023 vasario mėn.
Mokinių amžius: 6–7 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai: elektroninis paštas, internetinės publikacijos, kita programinė įranga (vaizdo rinkmenos, nuotraukos, piešiniai ir kt.), TwinSpace erdvė.
Apie projektą. Šis projektas skirtas paminėti 105-ąjį Lietuvos gimtadienį (1918 metų vasario 16 dieną buvo atkurta Lietuvos Valstybė), o kovo 11-ąją – 33-ąsias Nepriklausomybės atkūrimo metines.

Lietuvai – 105 maži žingsneliai

Lietuvai – 105 maži žingsneliai

Lietuvai – 105 maži žingsneliai

Mano šeimos 105 maži žingsneliai

„Smagus mokslas pagrįstas STEAM“ ("Fun Science STEAM")

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė.
Projekto dalyviai:
ikimokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“ ugdytiniai ir mokytojos – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė, meninio ugdymo vyresnioji mokytoja Sandra Šulskienė, socialinė pedagogė Auksė Lapienienė.
Projekto terminai:
2022 m. gruodžio mėn.–2023 m. birželio mėn.
Mokinių amžius:
3–5 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai:
elektroninis paštas, „WhatsApp“, „Facebook“, „TwinSpace“, „Padlet“ bendradarbiavimo erdvė.
Apie projektą.
STEAM ugdymo organizavimo modelis, kuriame gamtos mokslai, technologijos, inžinerija, kūrybiškumo ugdymas ir matematika naudojami mokinių tiriamųjų gebėjimų, bendradarbiavimo ir kritinio mąstymo ugdymui. Mokiniai mokosi atlikdami tyrimus, klausinėdami, eksperimentuodami.
STEAM ugdymas – integralus, į kompleksišką tikrovės reiškinių pažinimą, pritaikymą ir problemų sprendimą – tai metodas, apimantis visas klases, nuo ikimokyklinio iki aukštojo mokslo. Juo siekiama, kad mokiniai galėtų pažvelgti į problemas iš tarpdisciplininės perspektyvos ir įgyti žinių bei įgūdžių taikant naujos kartos ugdymo metodą.

FUN SCIENCE STEAM KNYGA

Projekto FUN STEAM pristatymas

Žaidžia vaikai

Vaikų veikla

Žaidimas

Steam

Vebinaras

Žaidimas

Skaičiai

Fun Science STEAM

Fun Science STEAM

GAME

TALKING ROBOT

Fun Science STEAM

 

„Anzelmui Matučiui - 100“

Projekto koordinatorės – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Daiva Kasperiūnienė.
Projekto dalyviai: ikimokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“ ugdytiniai ir priešmokyklinės ugdymo grupės „Drugeliai“ ugdytiniai ir mokytojos – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Daiva Kasperiūnienė, meninio ugdymo vyresnioji mokytoja Sandra Šulskienė.
Projekto terminai: 2023 m. sausio mėn.–birželio mėn.
Mokinių amžius: 3–7 metai.
Projekto partneriai – Lietuva, Lenkija.
Apie projektą. Projektas skirtas įtraukti Lietuvos ir užsienio lietuvių ugdymo įstaigas į Anzelmo Matučio 100-ojo gimtadienio minėjimų ciklą. Šiuo projektu siekiama įtraukti ugdytinius į patyriminį, pilietiškumo ir kūrybiškumo mokymosi procesą, atliekant visas numatytas projekto veiklas. Atlikdami numatytas veiklas ugdytiniai plėtos savo kūrybines, pažintines galias, stiprins skaitymo – rašymo gebėjimus, ugdysis gebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti.

Ikimokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“ projektinė veikla (ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė)

Anzelmui Matučiui – 100

Anzelmui Matučiui – 100

Anzelmui Matučiui – 100 STEAM 100

Išvyka į biblioteką

Anzelmui Matučiui – 100

Kiškio batukai

100 metrų

Vebinaras

Kiškio batukai

„Nevadinkite to atliekomis“

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė.
Projekto dalyviai: ikimokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“ ugdytiniai ir mokytojos – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė, meninio ugdymo vyresnioji mokytoja Sandra Šulskienė.
Projekto terminai: 2023 m. sausio mėn.–birželio mėn.
Mokinių amžius: 3–7 metai.
Projekto partneriai – Lietuva, Lenkija.
Apie projektą. Kurti įvairius kūrybinius meno gaminius, didindami vaikų ir šeimų informuotumą apie atliekų perdirbimą (kurdami meno gaminius siekiame naudoti įvairias antrines žaliavas).
Kartu su projekto partneriais didinti informuotumą apie aplinką, gamtos pažinimą ir perdirbimą mūsų aplinkoje. Sužinoti, kaip saugoti gamtą, neteršti, išsiaiškinti, kaip galima panaudoti antrines žaliavas veiklose ir ne tik.
Prisidėti prie planetos saugojimo, paskleisti žinią apie gamtos neteršimą, išteklių tausojimo.

Nevadinkite to atliekomis

Nuostabios idėjos

„Penki raktai į sėkmę: F.L.O.R.A.“ ("Five keys to success: F.L.O.R.A." )

Projekto vykdytoja – ikimokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Rasa Juknevičienė.
Projekto dalyviai: ikimokyklinio ugdymo grupės „Skruzdėliukai“ ugdytiniai.
Projekto trukmė: 2022-09-05–2023-05-30
Vaikų amžius: 3-5 metai.
Projekto partneriai – Lietuva, Turkija.
Apie projektą.  STEAM dalykai (mokslas/technologijos/inžinerija/menai/matematika) – tai Penki Raktai į Sėkmę. Projektas leis ikimokyklinukams bendradarbiauti atrandant savo šalies FLORĄ (augalai/gėlės/medžiai) bei dalintis ja su kitų šalių mokiniais. Jie tyrinės augalus juos supančioje artimiausioje aplinkoje, vaikai susipažins su augalo dalimis, atliks eksperimentus, džiovins augalus. Mokytojai kurs ugdytiniams patrauklias mokymosi aplinkas ir priemones, daugiausia dėmesio skirs ĮTRAUKČIAI. Labai svarbu į ugdymo procesą įtraukti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius, kad jie jaustųsi gerai.

„Lietuvai - 104 maži žingsneliai“ ("104 small steps for Lithuania")

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Daiva Kasperiūnienė.
Projekto dalyviai: priešmokyklinio ugdymo grupės „Drugelių“ ugdytiniai ir mokytoja – priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Daiva Kasperiūnienė.
Projekto terminai: 3 mėnesiai (2022 vasario mėn.–2022 balandžio mėn.)
Mokinių amžius: 6–7 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai: elektroninis paštas, „WhatsApp“, „Facebook“, „TwinSpace“ erdvė.
Apie projektą. Lietuvoje ir užsienyje gyvenantys vaikučiai aktyviai švęsti Valstybės gimtadienį, paminėti nepriklausomybės atkūrimo dienos metines, ir, pasveikinant LIETUVĄ su gimtadieniu ir nepriklausomybės atkūrimo diena, nubėgti ar nueiti Lietuvai skirtus 104 mažus žingsnelius. Pasipuošę LIETUVOS trispalvėmis, su plačiomis šypsenomis veiduose, širdyse jausdami pasididžiavimą Tėvyne, LIETUVAI siųskime gražiausius sveikinimus.

Lietuvai – 104 maži žingsneliai 1 video
Lietuvai – 104 maži žingsneliai 2 video
Lietuvai – 104 maži žingsneliai 3 video
Knyga „Lietuvai – 104 maži žingsneliai“

„Anglų kalba ikimokykliniame amžiuje“ („Learning English in preschool“)

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė.
Projekto dalyviai:
ikimokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“ ugdytiniai ir mokytojai – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja Eglė Statkevičienė, meninio ugdymo vyresnioji mokytoja Sandra Šulskienė.
Projekto terminai:
2021–2022 metai.
Mokinių amžius:
5–6 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai:
elektroninis paštas, internetinės publikacijos, kita programinė įranga (vaizdo rinkmenos, nuotraukos, piešiniai ir kt.), TwinSpace erdvė.
Apie projektą.
Tyrimai parodė, kad užsienio kalbų mokymas ikimokykliniame amžiuje tobulina vaikų mąstymą, klausymo ir išklausymo gebėjimus, sakytinę kalbą. Šiame ikimokyklinio ugdymo projekte bus vykdomas ugdymas, kuris apims holistinę įstaigos veiklą. Bus taikomos muzikinės, meninės ir skaitmeninės veiklos, kurios suteiks vaikams erdvės laisvai kurti, improvizuoti ir kartu žaisti vartojant angliškus žodžius.

Learning English in preschool 1
Learning English in preschool 2
Emocija
Learning English in preschool 3
Learning English in preschool 4

„Menas neturi amžiaus“ ("SANATIN YAŞI YOKTUR") ("ART HAS NOT AGE")

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja Eglė Statkevičienė.
Projekto dalyviai: ikimokyklinio ugdymo grupės „Žiogeliai“ ugdytiniai ir mokytojai – ikimokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Rimantė Stašelytė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja Eglė Statkevičienė.
Projekto terminai: 2 mėnesiai (2022 vasario mėn.–2022 balandžio mėn.)
Mokinių amžius: 3–5 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai: elektroninis paštas, „WhatsApp“, „Facebook“, „Instagram“ „TwinSpace“ erdvė.
Apie projektą. Plėsti vaikų sąmoningumą apie meną, suprasti perdirbimo svarbą, naudojant meno kūriniuose perdirbamas medžiagas. Siekti supratimo, kad atliekų ir šiukšlių sąvokos skiriasi viena nuo kitos ir kad atliekos nėra šiukšlės. Tyrinėti, eksperimentuoti, kurti kūrybinę ir aplinkosauginę aplinką sąmoningai gerinant ugdytinių požiūrį į aplinką. Projekte su ugdytiniais kursime naujus produktus perdirbant atliekas ir jas pakartotinai panaudoti, efektyviai bendraujant ir bendradarbiaujant su ugdytinių tėvais. Ugdytiniai gebės kūrybiškai kurti, lavinti saviraišką ir sąmoningumą naudojant perdirbimo medžiagas.

„Su ritmu per gyvenimą“ (“Add Rhythm to Life“)

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė.
Projekto dalyviai: ikimokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“ ugdytiniai ir mokytojai – ikimokyklinio ugdymo mokytoja Eglė Statkevičienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė, meninio ugdymo vyresnioji mokytoja Sandra Šulskienė.
Projekto terminai: 4 mėnesiai (2021 rugsėjo mėn.–2021 gruodžio mėn.)
Mokinių amžius: 4–5 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai: elektroninis paštas, „WhatsApp“, „Facebook“, „TwinSpace“ erdvė.
Apie projektą. Muzika – puiki priemonė, padedanti žengti pirmuosius žingsnius tobulėjimo link. Muzika iš esmės susijusi su gyvybingumu: muzikos pulsas ir ritmai kyla iš širdies veiklos, kvėpavimo, judėjimo; melodijos randasi juokiantis, verkiant, šūkaujant ar dainuojant.
Bandysime atskleisti jau egzistuojančias kūrybines galias, kurios remiasi ritmu, judesiu ir kalba, kurios leidžia žmonėms kurti muziką, šokti, improvizuoti, sujungti visas menines sritis, kad žmonės galėtų mokytis, tyrinėti, eksperimentuoti, kurti kūrybinę aplinką. Savo projekte mes atliksime ritmo veiklas su natūraliomis medžiagomis, kurios lengvai randamos aplink mus supančioje aplinkoje. Muzika padės pajusti skirtingą tempą, nuotaikos pasikeitimus, kito žmogaus judesius, kūno kalbą, veido išraišką. Gebėsime savarankiškai priimti sprendimus, lavinsime atsakomybės jausmą, būsime kūrybingi, ugdysime saviraišką.

Lietuva
Su ritmu per gyvenimą 1
Su ritmu per gyvenimą 2
Su ritmu per gyvenimą 3
Su ritmu per gyvenimą 4
Su ritmu per gyvenimą 5
Su ritmu per gyvenimą eTwinning
Su ritmu per gyvenimą eTwinning projektas
Su ritmu per gyvenimą 6

Su ritmu per gyvenimą 7
Vaikai kalba apie projektą 1
Vaikai kalba apie projektą 2
Vaikai kalba apie projektą 3
Vaikai kalba apie projektą 4
Vaikai kalba apie projektą 5
Su ritmu per gyvenimą 8

Projektas „Būti vaiku – didelis pasiekimas“ (“Being a child, great achievements“)

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo pedagogė metodininkė Rasa Simonavičienė.
Projekto dalyviai: ikimokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“ ugdytiniai ir mokytojai – ikimokyklinio ugdymo mokytoja Eglė Statkevičienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė, priešmokyklinio ugdymo grupės „Drugeliai“ ugdytiniai ir mokytoja metodininkė Daiva Kasperiūnienė; meninio ugdymo vyresnioji mokytoja Sandra Šulskienė.
Mokinių amžius: 5–6 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai: elektroninis paštas, internetinės publikacijos, kita programinė įranga (vaizdo rinkmenos, nuotraukos, piešiniai ir kt.), TwinSpace.
Apie projektą. Ikimokyklinis ugdymas yra labai svarbus vaikystėje. Bendradarbiaudami su partneriais, norėtume ikimokyklinio ugdymo programas integruoti į savo programas ir priskirti partneriams savo mokymo programą. Organizuosime ikimokyklinio ugdymo veiklą praktikuodamiesi ir dirbdami tarpusavyje.
PASADOBLIS – Spanish march
Kokoleoko
Gegužės 9 diena – eTwinning gimtadienis
HOME WHERE FAMILY IS
FAMILY ŠEIMA
„BEING A CHILD, GREAT ACHIEVEMENTS“
„BEING A CHILD, GREAT ACHIEVEMENTS“
MUILO BURBULAI
Being a child, great achievements

Edukacinis projektas „Kompiuteris ir sveikata. Kaip man sekėsi mokytis namuose?“ „Computer and health. How did I study at home?“

Projekto koordinatoriai: ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja Rasa Juknevičienė.
Projekto dalyviai: lopšelio-darželio ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikai, pedagogai.
Projekto terminai: 2021 vasario mėn.
Mokinių amžius: 3–7 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai: elektroninis paštas, internetinės publikacijos, kita programinė įranga (vaizdo rinkmenos, nuotraukos, piešiniai ir kt.), TwinSpace erdvė.
Apie projektą. Šis projektas skirtas paminėti Saugaus interneto dienai, pasidalinti patirtimi, naudotis įvairiomis IT priemonėmis, kritiškai vertinti ir pagalvoti apie interneto privalumus ir trūkumus.

Draugiškas internetas. Saugesnio interneto savaitė Kėdainių lopšelyje-darželyje „Pasaka“.
Švietimo naujienos. Saugesnio interneto savaitė 2021.
Rinkos aikštė. Lopšelyje-darželyje „Pasaka“ – saugesnio interneto savaitė.
Saugesnio interneto savaitė 2021

Edukacinis projektas „Pirmieji žingsniai matematikoje“ „MATEMATİKTE İLK ADIM“/“The First Step in Mathematics“

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė.
Projekto dalyviai:
ikimokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“ ugdytiniai ir mokytojai – ikimokyklinio ugdymo mokytoja Eglė Statkevičienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė; meninio ugdymo vyresnioji mokytoja Sandra Šulskienė.
Projekto terminai: 7 mėn. (2020 spalio mėn.–2021 gegužės mėn.)
Mokinių amžius: 3–6 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai: elektroninis paštas, internetinės publikacijos, kita programinė įranga (vaizdo rinkmenos, nuotraukos, piešiniai ir kt.), TwinSpace.
Apie projektą:
Projektas yra KA101 „Erasmus +“ programose Nr. 2020-1-TR01-KA101-088203.
Šiuo projektu siekiama susipažinti su Europos darželių veikla, kur labai sėkmingai mokoma matematikos prieš vaikui išeinant į mokyklą, ir stebėti išankstinio mokymosi poveikį vaikams. Planuojame 2 mobilumo srautus į 2 priimančias organizacijas Lietuvoje ir Slovėnijoje. Praktikos metu naujai įgytos žinios bus integruotos į ugdymo procesą ir padės geriau pažinti mokinius, susikurti mokymo programą, organizuoti mokinių orientuotą ugdymo procesą, sukurti kūrybišką ir motyvuojančią mokymosi aplinką.

The First Step in Mathematics 1

The First Step in Mathematics 2

The First Step in Mathematics 3

The First Step in Mathematics 4

The first Step in Mathematics 5

Webinaras

The first Step in Mathematics 6

The first Step in Mathematics 7

The first Step in Mathematics 8

The first Step in Marhematics 9

The first Step in Mathematics 10

 

Edukacinis projektas „Per vėlu, taigi pradėkim veikti“ „It's Too Late Come on Take Action“

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė.
Projekto dalyviai:
ikimokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“ ugdytiniai ir mokytojai – ikimokyklinio ugdymo mokytoja Eglė Statkevičienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė; mišrios priešmokyklinio ugdymo grupės „Varpeliai“ ugdytiniai ir mokytojai – priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Jolanta Karašauskienė, priešmokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Rasa Šarienė;meninio ugdymo vyresnioji mokytoja Sandra Šulskienė.
Projekto terminai: 7 mėn. (2020 spalio mėn.–2021 balandžio mėn.)
Mokinių amžius: 3–6 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai: elektroninis paštas, internetinės publikacijos, kita programinė įranga (vaizdo rinkmenos, nuotraukos, piešiniai ir kt.), TwinSpace.
Apie projektą:
Ikimokyklinis ugdymas – tai sritis, susijusi su asmenybės ugdymu. Portalas „Eba“ bus efektyviai naudojamas sąvokų pristatymui („Lapps“ žaidimas ir kt., rungtynės „Laiminga spalva“, „Spalvota mandala“).

It’s Too Late Come on Take Action

CodeWeek activities

CodeWeek activities

It’s Too Late Come on Take Action

It’s Too Late Come on Take Action

Tarptautinis projektas „EcosySTEM Heroes“

Projekto vykdytoja – ikimokyklinio ugdymo mokytoja Rasa Juknevičienė.
Projekto dalyviai – ikimokyklinio ugdymo grupės „Skruzdėliukai“ ugdytiniai.
Projekto trukmė – 2020-08-12 – 2021-05-28
Mokinių amžius – 2-3 metai.
Apie projektą
STEM metodu vaikai įgis supratimą apie taršos rūšis, priežastis, kurios daro didelę įtaką mūsų gyvenimui, taip pat veiksmus, kuriais siekiama apsaugoti ir išlaikyti natūralią pusiausvyrą. Per planetos ekosistemas drauge su vaikais keliaus ir mažasis robotukas BioBotas.
Tikslai
1. Integruoti informacines technologijas (IT) ir STEM metodą, plėtoti skaitmeninius įgūdžius ir bendrauti su kitos šalies mokiniais.
2. Sužinoti apie Biosferą, ką ji sieja, Žemės ir klimato kaitos ryšį su žmogaus veikla.
3. Ugdyti robotikos, kodavimo ir algoritminio mąstymo įgūdžius.
4. Dalyvauti socialinėje veikloje, laikytis pozityvaus požiūrio į ekosistemų apsaugą ir ugdytis kolektyvinės atsakomybės už aplinkos apsaugą jausmą.
Darbo eiga
• Rugsėjo, spalio mėn. – pažintis su „eTwinning“ projekto partneriais (projekto žemėlapis), pažintis su robotuku BioBotu, dalyvavimas kodavimo savaitėje.
• Lapkričio mėn. – biosferos ekosistema, miesto ekosistema (oro tarša).
• Gruodžio mėn. – kalėdinė veikla.
• Sausio mėn. – jūros ekosistema (vandens tarša, vandens gyvavimo ciklas).
• Vasario mėn. – kalnų ekosistema (miškų kirtimas).
• Kovo mėn. – Žemės ekosistema (šiltnamio efektas).
• Balandžio mėn. – grįžtamojo ryšio etapas ir sklaida bendruomenėje.
• Gegužės mėn. – mokinių, tėvų ir pedagogų įsivertinimas.
Tikėtini rezultatai
• Projekto partneriai bendradarbiauja „TwinSpace“ erdvėje. Projektas skelbiamas mokyklų svetainėse.
• Rengiami informavimo plakatai, vaizdo įrašai su pranešimais apie ekosistemų apsaugą.
• Organizuojama paroda su mokinių kūrybiniais darbais.

TARPTAUTINIS IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGŲ PROJEKTAS „PASAKĖLĖS TAKELIU“

Veiklos turinys

Įgyvendinimo laikas

Rytmetis “Garsų ir žodžių karalystėje”

2020 m. vasario 26 d.

“Ryto pasakos” (kiekvieną rytą pasakas skaito pedagogai ir tėvai).

2020 m. vasario 27 – kovo 27 d.

Išvyka į Kėdainių M. Daukšos viešąją  biblioteką “Liepa”.

2020 m. kovo 20 d.

Pasakų kūrimas ir iliustravimas grupėje, specialistų kabinetuose, namuose su tėveliais.

2020m. vasario 27 – kovo 27 d.

Pasakų parodos organizavimas lopšelyje/darželyje “Pasaka”

2020 kovo 30 d.

Projektinės veiklos refleksija su projekto “Pasakėlės takeliu” organizatoriais.

2020 kovo 31 d.

Projekto organizatorės: spec. pedagogė E. Leikuvienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja J. Karašauskienė, logopedė E. Šidlauskienė, logopedė R. Vazgienė, psichologė J. Žuravliovienė.

RYTMETIS „GARSŲ IR ŽODŽIŲ KARALYSTĖJE“

Veda: spec. pedagogė E. Leikuvienė, logopedės E. Šidlauskienė, R. Vazgienė, psichologė J. Žuravliovienė.
Vaikų amžius: 6 metai.
Grupė: priešmokyklinio ugdymo grupės “Varpeliai” vaikai.
Trukmė: 50 min.
Tikslas – ugdyti vaikų kalbinius gebėjimus, kūrybiškumą, išradingumą, kurti palankią psichosocialinę aplinką.
Uždaviniai:
1. Organizuoti žaismingą, kūrybišką vaikų užimtumą.
2. Plėtoti vaikų žodyną.
3. Tikslinti gramatinę kalbos sandarą.
4. Lavinti girdimąjį ir foneminį suvokimą.
5. Ugdyti rišlią kalbą.
6. Lavinti orientavimosi erdvėje įgūdžius.
7. Ugdyti vaikų meninę saviraišką, vaizduotę.
8. Gerinti emocinę vaikų savijautą.
Priemonės: emblemos, pasakai “Trys paršiukai”, viktorinai “Pasakų veikėjai” demonstravimui skirta aparatūra, gyvūnų karūnos, dovanėlės vaikams.
Laukiami rezultatai: bus organizuojamas žaismingas, kūrybiškas vaikų užimtumas, plėtojamas, turtinamas vaikų žodynas, tikslinama gramatinė kalbos sandara, lavės girdimasis ir foneminis suvokimas, lavės orientavimosi erdvėje įgūdžiai, ugdoma meninė saviraiška ir vaizduotė, gerės emocinė vaikų savijauta.

 

Erasmus + K1 projektas „Kūrybiškumo ugdymas ir asmenybės ūgtis“

Programos „Erasmus +“ 1 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo mobilumo projektas Nr. 2019-1-LT01-KA101-060155 „Kūrybiškumo ugdymas ir asmenybės ūgtis“ laimėjo finansavimą ir nuo 2019 m. rugpjūčio 1 d. pradėjo savo veiklas. Šiame projekte dalyvauja: Kėdainių r. Krakių Mikalojaus Katkaus gimnazija, Kėdainių r. Josvainių gimnazija, Kėdainių Šviesioji gimnazija, Lietuvos sporto universiteto Kėdainių „Aušros“ progimnazija, Kėdainių r. Labūnavos pagrindinė mokykla, Kėdainių lopšelis-darželis „Žilvitis ir Kėdainių lopšelis-darželis „Pasaka“. Projekto koordinatorius – Kėdainių profesinio rengimo centras.
Dėkojame Kėdainių profesinio rengimo centrui, pakvietusiam būti šio projekto partneriais. Džiaugiamės, pradėję vykdyti „Erasmus +“ programas!

Įgyvendinant Erasmus+ K1 mobilumo projektą „Kūrybiškumo ugdymas ir asmenybės ūgtis“, į darbo stebėjimo vizitą Turkijoje vyko Kėdainių lopšelio-darželio „Pasaka“ ikimokyklinio ugdymo mokytojos Rasa Simonavičienė, Sandra Kondrotienė, Kėdainių lopšelio-darželio „Žilvitis“ ikimokyklinio ugdymo mokytojos Ina Gustienė, Gitana Juodienė, Labūnavos pagrindinės mokyklos direktorė Rita Karnilavičienė.
Pirmoji darbo stebėjimo vizito diena paliko neišdildomą įspūdį. Partneriai iš Turkijos pristatė savo įstaigą, grupes, mokomąsias erdves. Mokytojos susipažino su Keskesler darželio ugdymo proceso bei atskirų veiklų su ugdytiniais organizavimu.
Antroji Erasmus+ K1 vizito Keskesler darželyje diena buvo pilna netradicinių, aktyvių ir įdomių veiklų: tiriamoji savarankiška vaikų veikla su natūraliomis gamtos medžiagomis, ritmo atkartojimas savo gamybos instrumentais, eksperimentinė veikla „Paliesk ir atspėk“, „Pažinimas ir kūryba šešėlyje“, „Pantomimos dirbtuvėse“, globalinis pasaulio atšilimas „Kūrybingoje prijuostės istorijoje“. Visose veiklose mokytojos buvo ne tik stebėtojos, bet ir aktyvios dalyvės.
Apsilankė Konijos miesto direktorate, susipažino su Turkijos švietimo sistema, susitiko su Şelcuklu rajono nacionalinio švietimo direktoriumi, koordinatoriais, sėkmingai vykdančiais Erasmus+ projektus.
Nuvykę į Selçuklu vaikų darželį, bendravo su administracijos atstovais, pedagogais. Stebėjo kūrybingai organizuotas atviras veiklas. Apsilankė Konijos miesto mokslų centre, kuris yra pirmasis mokslų centras Turkijoje. Išgirdo labai įdomių pristatymų, gido dėka daug pamatė, išbandė: pajuto ką reiškia devynių balų žemės drebėjimas, arktinis šaltis, tropinis karštis, iš arti susipažino su robotikos galimybėmis…
Apsilankė „Silles“ gamtos mokslų mokykloje, kur natūralioje aplinkoje įrengtos erdvės stebėjimui, tyrinėjimui, eksperimentavimui bei amatų kūrybinės dirbtuvės, kuriose veikla vykdoma su gamtinėmis medžiagomis.
Savaitė praleista Turkijoje prabėgo labai greitai. Sutikti žmonės buvo labai svetingi, šilti, draugiški ir malonūs – mokytojai susirado naujų draugų, pagerino anglų kalbos įgūdžius, atvėrė naujas galimybes bendradarbiavimui. Vizito metu pasisėmė įkvėpimo naujiems darbams, susipažino su tos šalies kultūra, papročiais, tradicijomis. Savose įstaigose, organizuodami veiklas, gautas žinias apie kūrybiškumo ugdymą pritaikė šiuolaikiškai, naudingai ir įdomiai.

KESKESLER KINDERGARTEN VİDEOS
ŠVIETIMO NAUJIENOS. Turkijos patirtis: kaip ugdyti vaikus kūrybiškiau?
Tarptautinė patirtis ikimokyklinukų ugdymui

Mokytojai pasidalino vizito Turkijoje įgyta patirtimi su įstaigos pedagogais, aptarė, kaip kūrybiškiau, įdomiau ir šiuolaikiškiau galėtų organizuoti veiklas su vaikais.

Tarptautinis edukacinis projektas „Ruduo mano darželyje“ (“Autumn at My School“)

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė.
Projekto dalyviai:
ikimokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“ ugdytiniai ir ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė;
priešmokyklinio ugdymo grupės „Drugeliai“ ugdytiniai ir mokytojai (priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Daiva Kasperiūnienė, vyresnioji priešmokyklinio ugdymo mokytoja Rasa Šarienė);
meninio ugdymo vyresnioji pedagogė Sandra Šulskienė.
Projekto terminai: 2 mėn. (2019 m. spalis, lapkritis).
Mokinių amžius: 3–6 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai: elektroninis paštas, internetinės publikacijos, kita programinė įranga (vaizdo rinkmenos, nuotraukos, piešiniai ir kt.), TwinSpace.
Apie projektą. Ruduo – vaikams yra vienas iš mėgstamiausių metų laikų. Su vaikais tyrinėsime aplinką, skatinsim ilgalaikes draugystes ir bendradarbiavimą, susipažinsime su naujomis kultūromis.

Ruduo mano darželyje

Ruduo mano darželyje

Kas ten darže auga

Ruduo

Ruduo mano darželyje

Ruduo mano darželyje

Ruduo mano darželyje

Ruduo mano darželyje

 

Tarptautinis edukacinis projektas „Mano neatrasta šalis ir kelionė aplink pasaulį“ (“My Undiscovered Country and Travelling the World”)

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė.
Projekto dalyviai:
priešmokyklinio ugdymo grupės „Varpeliai“ ugdytiniai ir pedagogai – priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Jolanta Karašauskienė, vyresnioji priešmokyklinio ugdymo mokytoja Rasa Šarienė;
meninio ugdymo vyresnioji mokytoja Sandra Šulskienė.
Projekto terminai: 2019–2020 m. m.
Mokinių amžius: nuo 6 iki 12 metų.
Naudojimuisi skirti įrankiai: elektroninis paštas, forumas, internetinės publikacijos, kita programinė įranga (vaizdo rinkmenos, nuotraukos, piešiniai ir kt.), TwinSpace.
Apie projektą. 2018 m. liepos 12 d. Lietuvoje startavo nauja atrakcija – siūloma surinkti Lietuvos žemėlapį iš 60-ties magnetukų. Tačiau, viskas ne taip paprasta, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio: kad gautum konkretaus miesto magnetuką – privalai apsilankyti tame mieste ir užsukti į turizmo centrą!
Dėlionę sudaro 60 konkretaus krašto formos magnetukų, juos sujungus į visumą – gaunamas spalvotas Lietuvos žemėlapis. Detalėse galima išvysti žinomus to krašto žmones, taip pat išskirtinius gyvūnus, pastatus ar net ateivius.
Magnetukai parduodami visų Lietuvos savivaldybių turizmo centruose.
Mokiniams prisijungus prie projekto „Surink Lietuvą“, atsivers galimybė atrasti naujas, įdomias vietas, geriau pažinti Lietuvą ir jos istoriją. Taip pat vaikai galės pasidalinti savo įspūdžiais, gražiausiomis nuotraukomis ar įdomiausiomis istorijomis apie Lietuvą ne tik su projekto partneriais iš Lietuvos, bet ir kitų šalių dalyviais. Projekto partneriai iš Lietuvos turės užduotį surinkti pilną Lietuvos žemėlapį, tuo tarpu užsieniečiai rinks informaciją apie savo valstybes.

Tarptautinis edukacinis projektas „Kelias į darnų pasaulį” (“Towards a Sustainable World”)

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė.
Projekto dalyviai:
ikimokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“ ugdytiniai ir mokytoja – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė;
ikimokyklinio ugdymo grupės „Skruzdėliukai“ ugdytiniai ir mokytoja – ikimokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Edita Labunskienė;
ikimokyklinio ugdymo grupės „Spindulėliai“ ugdytiniai ir mokytoja – ikimokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Asta Norvilienė;
meninio ugdymo vyresnioji mokytoja Sandra Šulskienė;
vyresnioji socialinė pedagogė Rasa Kvederienė.
Projekto terminai: 2019–2020 m. m.
Mokinių amžius: 3–6 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai: elektroninis paštas, internetinės publikacijos, kita programinė įranga (vaizdo rinkmenos, nuotraukos, piešiniai ir kt.), TwinSpace.
Apie projektą.
Veiklos yra nukreiptos ugdyti kritinį mąstymą, kūrybiškumą, problemų sprendimą, atsakingumą. Taikydami STEAM metodą pasistengsime atrasti būdus kaip išsaugoti gamtos išteklius pasaulyje. Projektas yra skirtas 3–6 m. vaikams.

Mes rūšiuojam

Gyvūnai

Buvo malonu susitikti

Lietus

Mes atviri savo idėjoms

Kalendorius – Gyvūnai

Snaigės

Edukacinis tarptautinis projektas „Mūsų miškai – mūsų gyvenimas”
(The International Project “Our forests, our life”)

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė.
Projekto dalyviai: priešmokyklinio ugdymo grupės „Drugeliai“ ugdytiniai ir mokytojai (priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Daiva Kasperiūnienė, vyresnioji priešmokyklinio ugdymo mokytoja Rasa Šarienė); priešmokyklinio ugdymo grupės „Varpeliai“ ugdytiniai ir mokytojai (priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Jolanta Karašauskienė, vyresnioji priešmokyklinio ugdymo mokytoja Rasa Šarienė); ikimokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“ ugdytiniai ir mokytojai (ikimokyklinio ugdymo mokytoja Vaida Rusevičienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė); ikimokyklinio ugdymo grupės „Žiogeliai“ ugdytiniai ir mokytojai (ikimokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Rimantė Stašelytė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja Vaida Rusevičienė); ikimokyklinio ugdymo grupės „Skruzdėliukai“ ugdytiniai ir mokytojai (ikimokyklinio ugdymo mokytoja Edita Labunskienė); vyresnioji socialinė pedagogė Rasa Kvederienė; meninio ugdymo pedagogė metodininkė Dalia Sirijatavičienė.
Projekto terminai: 2019 metai.
Mokinių amžius: 3–6 metai.
Naudojimuisi skirti įrankiai: elektroninis paštas, forumas, internetinės publikacijos, kita programinė įranga (vaizdo rinkmenos, nuotraukos, piešiniai ir kt.), TwinSpace.
Apie projektą. Vaikų veiklos vaidina svarbų vaidmenį vystant jų problemų sprendimo ir fizinius įgūdžius bei analitinį mąstymą. 3–6 metų amžiaus grupės vaikų dalyvavimas gamtos ir mokslų veiklose yra ypatingai svarbus, nes tai padeda jų protiniam vystymuisi, savęs atradimui ir pasaulio, kuriame jie gyvena, pažinimui. Kalbėsime apie mūsų miškus, aptarsime jų svarbą mūsų gyvenimui ir galimybes, kaip juos išsaugoti.

Tree

Our forest, our life

Lynx

Greenhouses

Forest coding

Our forest, our life

Edukacinis tarptautinis projektas „Viskas apie gyvūnus” („All About Animals“)

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė.
Projekto dalyviai: priešmokyklinio ugdymo grupės „Varpeliai“ ugdytiniai ir pedagogai – priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Jolanta Karašauskienė, vyresnioji priešmokyklinio ugdymo mokytoja Rasa Šarienė; priešmokyklinio ugdymo grupės „Drugeliai“ ugdytiniai ir pedagogai (priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Daiva Kasperiūnienė, vyresnioji priešmokyklinio ugdymo mokytoja Rasa Šarienė).
Projekto terminai: 9 mėn. (2018–2019 m. m.)
Mokinių amžius: 5–11 metai.
Apie projektą. Vaikus natūraliai traukia prie gyvūnų, tačiau tokie įgūdžiai, kaip meilė ir tinkamas rūpinimasis jais, nėra įgimti, juos reikia išsiugdyti. Mes manome, kad kai vaikai mokosi mylėti gyvūnus, jie mokosi gailestingumo meno ir ugdo emocinius gebėjimus reikalingus tam, kad galėtų užjausti kitas gyvas būtybes. Taigi, šis projektas padės pedagogams ir tėvams sužadinti vaikuose meilę gyvūnams, padės suprasti, kaip svarbu padėti tiems, kurie negali padėti patys sau. Ugdysime tokias žmogiškąsias savybes, kaip švelnumas, kantrybė ir meilumas. Vaikai mokysis prižiūrėti gyvūnus ir elgtis su jais pagarbiai, suprasdami, kad patyčios ir silpnesniojo skriaudimas yra blogas elgesys. Projekto metu ugdysime socialinės sąveikos pagrindus. Todėl visų projekto veiklų tikslas yra bendrauti su gyvūnais, padėti jiems, sužinoti apie juos kaip įmanoma daugiau ir galiausiai pabandyti atsakyti į klausimą: „Ar tikrai įmanoma bendrauti su gyvūnais?“

Webinar alphabet
All About Animals
All About Animals
Webinaras
Padovanokime maisto beglobiams gyvūnams
All about animals

Edukacinis tarptautinis projektas „Naujos salos atradimas” („Discovering a New Island“)

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė.
Projekto dalyviai: priešmokyklinio ugdymo grupės „Drugeliai“ ugdytiniai ir pedagogai – priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Daiva Kasperiūnienė, vyresnioji priešmokyklinio ugdymo mokytoja Rasa Šarienė; meninio ugdymo pedagogė metodininkė Dalia Sirijatavičienė.
Projekto terminai: 9 mėn. (2018–2019 m. m.)
Mokinių amžius: 6–11 metai.
Apie projektą. Tai bus „sala“, kurioje vaikai atras save žaisdami, dirbdami komandoje, piešdami, dainuodami, šokdami, sportuodami… Projekto metu bus ugdomas vaikų kūrybiškumas, nes kūrybiškumas skatina vaikų augimą, suteikia galimybes išbandyti naujas idėjas, naujus mąstymo, problemų sprendimo būdus. Visos veiklos bus padalintos į penkias pagrindines stovyklas:
1. Šokių ir dainų stovykla.
2. Žaidimų ir sporto stovykla.
3. Menų stovykla.
4. Skaitymo stovykla.
5. Švenčių stovykla.
Mūsų nauja sala yra kaip viena iš eTwinning žvaigždžių. Ji yra maža, bet labai ryški. Mes pasistengsime įžiebti vieną mažą žvaigždę, kad visi galėtų pamatyti mūsų naująją salą.


Webinaras
Safaer Internet Day
Kalėdinis Webinaras
Discovering a New Island
Hello friends

Edukacinis tarptautinis projektas „Mano svajonių darbas” („My dream job“)

Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė.
Projekto dalyviai: priešmokyklinio ugdymo grupės „Drugeliai“ ugdytiniai ir pedagogai (priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Daiva Kasperiūnienė, vyresnioji priešmokyklinio ugdymo mokytoja Rasa Šarienė); ikimokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“ ugdytiniai ir pedagogai (ikimokyklinio ugdymo mokytoja Vaida Rusevičienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Simonavičienė); meninio ugdymo pedagogė metodininkė Dalia Sirijatavičienė.
Projekto terminai: 9 mėn. (2018–2019 m. m.).
Mokinių amžius: 5–11 metai.
Apie projektą. Vaikai nuo mažų dienų svajoja apie ateitį ir apie tai, kuo jie bus užaugę. Taigi, šis projektas leis vaikams gauti daugiau informacijos apie įvairias profesijas ir tų profesijų ypatumus. Projekto trukmė vieneri mokslo metai. Projekto pradžia 2018 m. spalio 1 d., o pabaiga 2019 m. birželio 15 d. Šis projektas yra skirtas ikimokyklinių, priešmokyklinių ir pradinių klasių mokytojams, kurie norėtų vaikams pristatyti įvairias profesijas. Pavyzdžiui, mokytojas gali į grupę/klasę pakviesti vaikų tėvus, kad šie pristatytų savo profesiją, vaikai gali aplankyti tėvų darbovietes ir pan.
Mano svajonių darbas

Tarptautinis eTwinning projektas „Gyvūnai šalia mūsų“

Projektas „Gyvūnai šalia mūsų” skirtas vaikams nuo 3 iki 10 metų. Projekte dalyvavo septynių valstybių – Albanijos, Bulgarijos, Graikijos, Lenkijos, Lietuvos, Serbijos, Turkijos – ikimokyklinio ir pradinio amžiaus vaikai. Projekto metu vaikai susipažino su įvairiais gyvūnais – naminiais, laukiniais, laikomais ūkyje, zoologijos sode. Projekto metu ugdytiniai sužinojo, kaip reikia elgtis su gyvūnais, išmoko rūpintis gyvūnais, stengėsi suvokti netinkamo elgesio su gyvūnais pasekmes…
Vaikai klausėsi pasakojimų, istorijų apie gyvūnus, panaudodami įvairias technikas kūrė darbelius… Organizuojamų išvykų, ekskursijų metu patyrė atradimo džiaugsmą, pamatė, sužinojo daug naujo ir įdomaus. Projekto įgyvendinimo metu buvo lavinama smulkioji motorika, kūrybiškumas, komunikavimo gebėjimai, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai. Vaikai mokėsi rūpintis gyvūnais žaisdami, ugdomųjų veiklų, edukacinių išvykų metu (buvo formuojamas požiūris į gyvūnų poreikius). Savo augintinius ugdytiniai filmavo, fotografavo, siuntė vaizdinę medžiagą (parengti koliažai, video filmukai).

Gyvūnai šalia mūsų
Gyvūnai šalia mūsų
Gyvūnai šalia mūsų
Gyvūnai šalia mūsų
Gyvūnai šalia mūsų

Tarptautinis eTwinning projektas „Žiemos linksmybės“ („Winter Wonderland“)

Žiema – vienas geriausių, smagiausių, linksmiausių sezonų, suteikiančių mūsų vaikams galimybę pramogauti, šėlti, džiaugtis sniegu… Šio projekto metu ugdytiniai išbandė įvairesnes, ugdymą patirtimi skatinančias veiklas (įgyvendino kūrybinius sumanymus, tyrinėjo sniego, ledo savybes, eksperimentavo, bendravo vieni su kitais, mokėsi komandinio darbo įgūdžių, laikėsi saugaus elgesio taisyklių žaisdami, sportuodami, pramogaudami ant kalniuko Babėnų šile). Įspūdingas ir nepakartojamas buvo šventinis Webinaras – „Žiemos koncertas“, palikęs vaikams didelį įspūdį (sakėme sveikinimus vieni kitiems, šokome, dainavome dainas – gimtąja ir anglų kalbomis, grojome muzikos instrumentais, kartu su partneriais sudainavome bendrą dainą „Christmas tree“). Organizuojamos veiklos suteikė vaikams daug teigiamų emocijų, žinių, skatino ugdytinius būti smalsiais, drąsiais, pasitikinčiais savimi. Svarbiausia, kad žiemos pramogos, sniegas, ledas vaikų kasdienybę pavertė nuostabiu žaidimu, padovanojusiu jiems pažinimo ir atradimo džiaugsmą.
Gražiausios projekto akimirkos
Saugaus interneto diena 2018
Projektas LOGO
Sniego linksmybės

Praturtinkite savo vaiko gyvenimą šiandien